برگشت کالا

ایران شاپ همراه در تلاش است تا سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان خود برسد. اما ممکن است مشتری پس از خرید با مسائل ناخواسته رو برو شود که در این شرایط ما خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش درنظر گرفته ایم.

لطفا توجه داشته باشید : 

- اطلاعات مربوط به محصولات مراقبتی و زیبایی در وب سایت ایران شاپ فقط برای اطلاع رسانی می باشد و جنبه مشاوره ندارد و هیچ گونه مسئولتی را برای ایران شاپ به دنبال نخواهد داشت، کاربر باید قبل از خرید و یا استفاده از محصول برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به متخصص مربوطه مراجعه کند. همچنین نظراتی را که کاربران درباره محصولات ارائه می دهند فقط نظر و تجربه شخصی افراد است و برای آنها و ایران شاپ هیچگونه مسئولتی ندارد

- ایران شاپ در قبال درستی و صحت مطالب درج شده بر روی بسته بندی محصولات هیچ گونه مسئولیتی ندارد و تمامی مسئولیت بر عهد شرکت تولید و یا پخش کننده محصول می باشد

- در صورت عدم اطلاع و یا ناتوانی در استفاده صحیح از محصول و یا ایجاد خسارت به شخص و یا محصول ایران شاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد و تمامی مسئولیت ها بر عهده مشتری می باشد 

- در صورت بروز هر گونه مشکل جسمی و بیمارهای ناشی از استفاده محصولات ( حساسیت پوستی، جراحات و... ) ایران شاپ مسئولیت و پاسخگویی ندارد و پیگیری های لازم باید توسط مشتری از طریق شرکت های مربوطه ( نمایندگی، واردکننده، تولید کننده رسمی کالا ) انجام پذیرد.


در صورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات و یا ظاهر فیزیکی با مطالب سایت مغایرت فاحشی داشته باشد  : 

در ابتدا توجه داشته باشید که عکس های که از محصولات در سایت وجود دارد فقط برای اطلاع رسانی می باشد و این امکان وجود دارد که در پاره ای جزییات تفاوت داشته باشد بنابراین  نمی توان به آن استناد و اعلام مغایرت کنید

- اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته وجود داشته باشد در این صورت امکان رسیدگی به درخواست مشتری تنها زمان میسر می باشد که کالا از بسته بندی اصلی و اورجینال خارج نشده باشد

- اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته وجود نداشته باشد لازم است کارتن و بسته بندی محصول نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری کنید

- شایان ذکر است استفاده از سرویس فوق تنها زمانی میسر است که کالا در بسته بندی اصلی خود بدون هیچ گونه برچسب،نوشتن توضیحات، پارکی بسته بندی اصلی و یا کارتن اصلی محصول و...، باشد در غیر این صورت مشتری نمی تواند از سرویس فوق استفاده کند

- این سرویس اشکالات ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و مانند آن بر روی بدنه محصول که در اثر استفاده نامطلوب توسط کاربر ایجاده شده و یا عدم توانیی استفاده صحیح از محصول توسط کاربر را شامل نمی شود

 

اگر پس از آنکه محصول را تحویل گرفته اید ایراد فیزیکی داشته باشد : 

- ایران شاپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل می گردد و این بدان معنا است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است  و ایران شاپ تنها در صورت تاییده کتبی شرکت حمل کننده خسارت را در راستای حقوق مشتری و تسهیل در امر پیگیری جبران می کند.

- خسارت های ناشی از حمل و نقل تنها 24 ساعت بعد از تحویل کالا به مشتری باید توسط ایشان به خدمات پس از فروش ایران شاپ اطلاع داده شود (پس از گذشت زمان بیشتر از 24ساعت نمی توانید از این سرویس استفاده کنید ) و  صورت جلسه رسمی و کتبی شرکت حمل و نقل مربوطه با کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ایران شاپ ارسال شود.

- لازم بذکر است استفاده از این سرویس تنها زمانی میسر می باشد که کالا در کارتن و بسته بندی اصلی خود به ایران شاپ بازگردانده شود 


اگر مشتری پس از خرید خود، منصرف شود : 

توجه داشته باشد چون کالا های ارائه شده در ایران شاپ تماما با بهداشت عموم به صورت مستقیم مرتبط است از این رو از برگشت کالا و یا سفارش مشتریان شهرستان پس از ارسال معذور هستیم و در صورتی که نحوه ارسال سفارش تحویل اکسپرس ایران شاپ باشد تنها زمانی می توانید از خرید خود انصراف دهید که سفارش را تحویل نگرفته باشید در غیر این صورت ایران شاپ هیج مسئولیتی در قبال برگشت کالا ندارد


کالا را چطور ارسال کنید: 

توجه داشته باشید که از ارسال بدون هماهنگی با مرکز خدمات پس از فروش ایران شاپ خودداری نمایید در ابتدا شما باید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مطمئن شوید که کالا شما شامل خدمات پس از فروش می شود ( در صورتی که کالایی بدون هماهنگی برای مرکز خدمات پس از فروش ایران شاپ ارسال شود تمامی مسئولیت ها بر عهده مشتری می باشد )

- پس از اطمینان از اینکه کالای شما شامل خدمات پس از فروش ایران شاپ می شود محصول را در بسته بندی اصلی و اورجینال خود قرار دهید ( در غیر این صورت شامل خدمات پس از فروش نمی شود ) 

- در صورتی که بر روی محصول و یا کارتن و بسته بندی آن  برچسب،نوشتن توضیحات توسط مشتری ایجاد شده باشد و یا  کارتن اصلی و بسته بندی آن دچاره پارکی و له شدگی و... شده باشد شامل خدمات پس از فروش نمی شود

- فاکتور به همراه محصول فرستاده شود و در صورت لزوم در پشت فاکتور توضیحات خود را قید کنید

- در صورتی که ساکن سایر شهر ها هستید برای فرستادن محصول از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم بذکر است در صورتی که مشتری محصول را بغیر از پست پیشتاز ارسال کند هزینه مربوطه با مشتری می باشد و ایران شاپ در قبال آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد. ولی در صورت ارسال با پست پیشتاز و ارائه رسید پست پس از تایید مرکز خدمات ایران شاپ هزینه ارسال به مشتری بازگردانده خواهد شد ( برای واریز هزینه پست باید قبض شرکت پست با مهر و امضا همراه با بسته به مرکز خدمات ایران شاپ ارسال شود)

- در صورتی تایید نشدن مغایرت توسط کارشناسان ایران شاپ هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد


پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش ایران شاپ روند پیگیری محصول به چه صورت می باشد؟

کارشناسان ایران شاپ ایرادات اعلام شده توسط مشتری را بررسی می کنند در صورت تایید ایرادات اعلام شده توسط کارشناسان ایران شاپ کالا تعویض و یا  مشتری می تواند کالای دیگری را جاگیزین کند. لازم بذکر است تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار ایران شاپ می باشد. اگر در زمان رسیدگی به در خواست مشتری موجودی کالا به اتمام برسد و مشتری کالای دیگری را جایگزین کند می بایست تفاوت قیمت کالای جدید با کالا مرجوعی ( قیمت محصول طبق فاکتور ) قبل از ارسال محصول تسویه شود. بدیهی است اگر قیمت محصول جدید بیشتر از محصول مرجوعی باشد باید مشتری تفاوت را به حساب ایران شاپ واریز کند و اگر قیمت محصول جدید کمتر باشد ایران شاپ مبلغ را به حساب مشتری واریز می کند

- اگر در زمان رسیدگی به اقدامات مرجوعی  کالا، موجودی کالا به اتمام برسد و یا قیمت محصول تغییر کند به هیچ عنوان حقی برای مشتری ایجاد نمی کند و ایران شاپ برای تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط ایران شاپ موظف است در صورت تایید ایرادات بیان شده توسط مشتری مبلغ پرداختی را برطبق فاکتور به حساب مشتری بازگرداند
- حداقل زمان رسیدگی به امور خدمات پس از فروش 48 ساعت کاری می باشد و در صورتی که کارشناسان ایران شاپ ایرادات بیان شده توسط مشتری را تایید کنند و بنا به استرداد وجه به مشتری باشد حداکثر طی 48 ساعت کاری این امر انجام می شود 

UA-58021287-1